PRIMERA TROBADA: PONTEVEDRA

Aquest curs escolar i el següent. L’Institut Torre Vicens participa en un Projecte de Convivència conjuntament amb dos centres més de Secundària: IES A Xunqueira, de Pontevedra , i l’IES Núm 5 de Sant Vicent de Raspeig, d’Alacant.

L’objectiu del projecte és que els nois i noies de cada centre s’adonin de la importància que té la creació d’un bon clima de convivència tant a dins com a fora dels centres educatius.

A banda de les activitats relacionades amb el Projecte de Convivència que es duen a terme a dins del Centre (l’alumnat de 3r i 4t d’ESO forma part de l’Equip de Mediadors) aquest intercanvi ajudarà l’alumnat a conèixer iniciatives en el marc del treball per a la convivència que han realitzat altres centres educatius.

Des del dilluns 11 fins al dijous 14 d’abril hem estat a Pontevedra, i ens hem  trobat amb els companys de l’IES A Xunqueira i els de l’IES núm.5 de Sant Vicent del Raspeig d’Alacant. Hem passat uns dies inolvidables, mireu les fotos com a mostra.

Ara ens toca rebre’ls a Lleida, vidran a l’octubre.

FINS A LES HORES !

Un pensament a “PRIMERA TROBADA: PONTEVEDRA