ELS ALUMNES DE L’INSTITUT TORRE VICENS TORNEN A L’ESCOLA

El Segre 19-4-2014

L’Institut Torre Vicens ha endegat el projecte d’aprenentatge i servei “De l’institut a l’escola”, en el qual alumnes de 4ESO tornen a les seves antigues escoles per a fer tasques de col·laboració diverses i participar amb els alumnes de primària i infantil en els

CIMG2007CIMG2009 (2)seus aprenentatges, experiències i vivències. El projecte es duu a terme amb totes les escoles públiques dels barris de Balàfia i el Secà: Països Catalans, Pinyana, Balàfia, Ginesta i Terres de Ponent.

Aquest projecte deriva d’una activitat de conta-contes realitzada pels alumnes de l’Institut amb les escoles esmentades el curs passat.

La intervenció dels alumnes de Torre Vicens a les escoles té lloc durant una hora i mitja setmanals, amb un seguiment per part de professionals de l’Institut i de les escoles.

La realització d’aquest projecte ajudarà l’adolescent a augmentar la seva capacitat d’autocontrol, a generar respostes de compromís i responsabilitat, a la vegada que millorarà el seu creixement personal i maduratiu, tot això en interacció constant amb el alumnes més petits i els seus mestres.