eTwinning

PROJECTS:

BABELMAGZ Connecting Pupils – Young reporters for Europe

L’institut desenvolupa un projecte eTwinning anomenat BABELMAGZ Connencting Pupils – Young Reporters for Europe amb 4 països Europeus. La llista de centres que han participat són els següents:

El projecte es realitzat per l’alumnat de 2n ESO amb molta il·lusió i ganes  i participa el següent professorat: Sílvia Barbé, Marc Batlle i Sandra Escolà.

Per a més informació, cliqueu en la icona següent:

globe-blue    twinspace

El projecte ha obtingut un segell de qualitat educativa!!!

Información del proyecto

A European e-magazine project for a broad-based acquisition of media literacy and a global language skills learning.

-Immersing students in their target language

-Improving speaking and writing skills.

-Enriching learning and motivation

-Expanding and reinforcing the use of ICT during class.

Proceso de trabajo

This collaborative project will be presented as a web magazine with four editions as a start (Halloween, Christmas, Valentine and Easter).

Spanish and French pupils involved in this action will produce videos, podcasts and articles, about school life, artistic works, quizzes, short stories and more.

Pupils will get to know each other on Twinspace before starting. We are hoping for other partners to join, in order to broaden the project and aim for a European e-magazine and give the opportunity to every pupil to express talents and skills.

Resultados esperados

-Increase motivation and improve language teaching techniques related to ICT.

-Four public editions of this web magazine will be issued.

-Promote team work for pupils as well as teachers.

-developing effective educational work by combinig abilities, values and knowledge.

-Creating a European approach of collaborative work to develop more etwinning projects.

-Developing broad-based media literacy.

-Encourage interdisciplinary work.

Meeting teenagers in Europe: so similar, so different, so European.

Meeting teenagers from different European countries using English and ICT. They learn about each other’s culture and share information and material about their countries, interests and way of life.

L’institut desenvolupa un projecte eTwinning anomenat Meeting teenagers in Europe: so similar, so different, so European amb 7 països Europeus. La llista de centres que han participat són els següents:

• Gimmazium nr9im. Marii Sklodowskiei-Curie (Polonia)
  • The Stonehenge School (Regne Unit)
  • ICS Pra’ Genova (Itàlia)
  • ZS s MS Chlebnice (Eslovaquia)
  • INS Torre Vicens de Lleida
  • Kökúti Általános skola (Hungría)
  • Sumy school nº5 (Ucrania)

El projecte es realitzat per l’alumnat de 2n ESO amb molta il·lusió i ganes  i es coordinat per la professora Sílvia Barbé.

La finalitat del projecte era posar en contacte alumnat de diversos centres europeus mitjançant l’ús de la llengua anglesa i eines TAC.

Per a més informació, cliqueu en la icona següent:twinspace

etwinning 1

Euromag- Connecting Pupils

L’institut desenvolupa un projecte eTwinning anomenat Euromag-Connecting Pupils  amb 2 centres Europeus. Els participants són:

• Collège Jean Renoir (França)
  • Mounts Bay Academy (Regne Unit)
  • INS Torre Vicens de  Lleida

El projecte realitzat per l’alumnat de 2n ESO elabora un magazín Europeu amb la finalitat d’afavorir el seu aprenentatge lingüístic en anglès, francès i castellà. Aquest projecte es coordinat per la professora Sílvia Barbé i participen els professors Sandra Escolà i Marc Batlle.

Podeu trobar informació en els següents enllaços (icones):

webtwinspace

euromag

AdicPre

Projecte Escolar Europeu en castellà en què participen 9 països i 13 col·legis. El projecte pretén investigar sobre les addicions més freqüents entre els adolescents com el tabac, alcohol i noves tecnologies (mòbil, videojocs, …). També s’inclourà activitats per presentar els centres i les ciutats.

El objectiu principal es treballar de forma col·laborativa entre escoles de diferents països Europeus utilitzant les TIC al voltant d’un mateix projecte i una mateixa finalitat, dissenyar i portar a terme una Campanya de Prevenció Escolar contra les Addiccions.

adicpre

Més informació al blog: http://adicpre.blogspot.com.es/

“So far, so near, so European”: learning English, meeting other cultures and making new friends through ICT.

etwinning

L’institut a desenvolupat un projecte eTwinning amb altres centres europeus. El projecte s’ha titulat “So far, so near, so European: learning English, meeting other cultures and making new friends through ICT”. La llista de centres que han participat són els següents:

• IC Pra’ di Genova, Itàlia
  • INSTITUT TORRE VICENS, de Lleida
  • Holla ungdomsskole, Noruega
  • Nordagerskolen, Dinamarca
  • Silifke TOKI Ortaokulu, Turquía
  • Zespół Szkół Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi nr3 w  Słupsku, Polònia

El projecte s’ha dut a terme amb molt èxit i participació de tot l’alumnat de 2ESO al llarg d’aquest curs i la professora coordinadora ha estat la Sílvia Barbé.

La finalitat del projecte era posar en contacte alumnat de diversos centres europeus mitjançant l’ús de la llengua anglesa i eines TAC que esperem culmini en un programa Erasmus Plus.

Per a més informació, cliqueu en aquest enllaç