Vols realitzar unes pràctiques laborals en un país Europeu? Apunta’t!

L’Institut Torre Vicens té oberta la convocatòria perquè l’alumnat de cicles formatius interessat en participar en una mobilitat a l’estranger presenti la seva sol·licitud.
Com fer-ho?

Emplena el següent formulari:

Un cop emplenat el formulari en breu ens posarem en contacte amb tu. El llistat de les persones inscrites es publicarà en un període d’un mes al taulo d’anuncis Erasmus+ de l’institut.

Qualsevol comentari pots enviar un correu electrònic a l’adreça: erasmus@iestorrevicens.cat indicant el teu nom i els teus estudis o visitar-nos al despatx de Coordinació de mobilitat. Ens posarem en contacte amb tu.

Tota la informació la trobaràs publicada al taulo d’anuncis de l’institut, al passadís central (criteris de sel·lecció, places, persones inscrites, etc. ). Al llarg del procés s’informarà de tota la informació destacada via correu electrònic.

Actualment, el centre disposa de beques Erasmus+ cofinançades per la Unió Europea perquè puguis realitzar una estada laboral a l’estranger.
Esperem les vostres sol·licituds!
Servicio Español para la Internacionalización de la Educación

oportunitat icona finançament

Erasmus+ és el programa de la Unió Europea que afecta diferents àrees: intercanvi d’estudiants (en dues modalitats: estudis i pràctiques); intercanvi de professors; intercanvi de personal d’administració i serveis, etc.
L’acció Erasmus+ està destinada als estudiants i personal de les institucions en els 27 estats membres de la Unió Europea, els tres països de l’Àrea Econòmica Europea (Islàndia, Liechtenstein i Noruega) i Turquia i Croàcia.
El programa Erasmus+ facilita als alumnes matriculats en institucions europees l’estada formativa en pràctiques en una altra institució europea (d’un a tres mesos de durada) i el posterior reconeixement de la formació en pràctiques cursada a l’estranger. Aquest reconeixement de la formació en pràctiques es farà seguint el learning agreement (acord d’estudis) que l’alumne haurà pactat amb el seu coordinador d’intercanvi i l’empresa d’acollida abans de marxar.
L’alumne matriculat en el centre pot gaudir de la possibilitat de realitzar la Formació en Centres de Treball a una institució d’acollida estrangera.
La institució d’enviament facilitarà la informació  sobre les possibilitats d’allotjament, les empreses d’acollida així com la logística de l’estada