Vols treballar en un país Europeu? Apunta’t!

L’Institut TorreVicens té oberta la convocatòria perquè l’alumnat de cicles formatius interessat en participar en una mobilitat a l’estranger presenti la seva sol·licitud.

1944759505_19112015103450

Com fer-ho?

Envia un correu electrònic a l’adreça: erasmustorrevicens@gmail.com indicant el teu nom i els teus estudis. Ens posarem en contacte amb tu.

Actualment, el centre disposa de beques perquè alumnat de cicles formatiu de Grau Mig realitzi estades de pràctiques laborals a l’estranger per les següents especialitats i països:

• Cures auxiliars d’infermeria a Osnabrück, Alemanya
  • Tècnics de farmàcia i parafarmàcia a Sicília, Itàlia
  • Tècnics de perruqueria i estètica a Pau, França

Encara que no cursis aquests estudis pots fer la teva proposta. L’estudiarem!

Esperem les vostres sol·licituds!

capt 22111

Projecte: Institut TorreVicens a Alemanya

Actualment, l’institut TorreVicens participa en un projecte de mobilitat perquè el seu alumnat de CAI realitzi part del seu mòdul formatiu a Alemanya. Els alumnes podràn realitzar dos mesos de pràctiques laborals en la regió d’Osnabrück, Alemanya en residències de gent gran.

Per desenvolupar aquest projecte, l’institut rebrà una beca Erasmus+ K102 de 12.650 Euros per permetré que quatre alumnes de Cures auxiliars d’infermeria realizin la seva estada i dos professors de l’institut facin un jobshadowing, els acompanyin i tutoritzin durant la primera setmana.

Aquest projecte està obert a altres alumnes de CAI que ho desitgin, per als quals es buscarà finançament privat per ajudar a la seva mobilitat.

Per ajudar a les pràctiques laborals, el dilluns dia 12 de setembre començarà un curs d’alemany impartit per la profesora alemana Jasmin Schröck, gràcies a l’acord de col·laboració del Departament d’Ensenyament d’Osnabrück i el de Lleida. És obligatori rebre formació d’alemany per participar en aquest projecte.  A més, el projecte Erasmus+ ha concedit quatre beques OLS perquè els quatre candidats seleccionats facin un curs d’alemany online.

Si esteu interessats podeu enviar la vostra sol·licitud via correu electrònic a erasmustorrevicens@gmail.com

Mobilitat d’alumnes a la Illa Reunión (França)

Mobilitat de 3 alumnes d’estètica a la Illa Reunión (França) per fer un mes de pràctiques laborals  dins del mòdul de la formació de centres de treball mitjançant una beca Erasmus +.

IMG-20160523-WA0024

IMG-20160531-WA0001

IMG_1935 Flutter 100%

TorreVicens a Alemanya. Erasmus+ K102