Nou projecte de mobilitat per FP: EXPANDING HORIZONS: DEVELOPING VET OPPORTUNITIES ACROSS EUROPE. 2019-2020

L’institut Torre Vicens acaba de rebre un nou projecte Erasmus+ per a fomentar les mobilitats en els estudis de CFGM.
Projecte: 2018-1-ES01-KA102-047704: EXPANDING HORIZONS: DEVELOPING VET OPPORTUNITIES ACROSS EUROPE. 2019-202
Permetra realitzar un total de 20 mobilitats: 17 mobilitats d’estudiants de pràctiques a França, Anglaterra, Alemanya i Itàlia els propers anys, enviar dos professors acompanyants (per a menors d’edat) i rebre un professional per fer un curs de formació al centre procedent de França.

eTwinning School Label awarded for INS TORRE VICENS

awarded-etwinning-school-label

Congratulations on the success of your school obtaining the award of the eTwinning School Label 2018- 2019. It is a great achievement by all the eTwinning team in your school and an example to all schools in the eTwinning Community.

The official announcement will be made on the eTwinning.net Portal this week. There will be an special press release about the award at European level and the news will also be on the Erasmus + Facebook page.

The eTwinning School Label (here attached) may be used by you on your website, your profile, publications etc.

Around the same time a special pack will come to your school with some special items in it for both teachers and pupils.

Once again congratulations as the first set schools to receive this new award, a wonderful achievement

The eTwinning Team

Resultats del procés de sel·lecció de l’alumnat. Mobilitats 2018

S’informa que els resultats del procés de selecció es troben publicats en el taulo d’anuncis de l’institut Torre Vicens, en el passadís central. Qualsevol comentari podeu enviar un correu electrònica a l’adreça indicada en els resultast. S’ha enviat un correu electrònic informant als participants.

Finalment, hi haurà participaran les següents mobilitats:

• Pau (França)
    • 5 mobilitats d’estudiants de perruqueria i estètica i un de farmàcia.
    • 1 mobilitat d’un estudiant  de farmàcia.
  • Trapani (Itàlia)
    • 4 mobilitats a  de farmàcia
  • Osnabrück ( Alemanya)
    • 4 mobilitats de CFGM
      • 3 mobilitats de cures auxiliars de infermeria
      • 1 mobilitat d’emergències sanitaries
    • 6 mobilitats de CFGS
      • 1 mobilitat de Obres i edificació
      • 3 mobilitats de Laboratori Biomèdic
      • 1 mobilitat de Higiene bucodental
      • 1 mobilitat de Imatge per al diagnòstic

LTA LLEIDA #GLOSU21

Els alumnes de 3r i 4t ESO participen amb alumnes de Letònia, Alemanya i Portugal en el projecte KA219 Erasmus + Challenges of 21st century: Globalization and Sustainability #GLOSU21

Setmana complerta d’activitats com:

• Conèixer altres llengües, cultures i realitats d’altres països.
  • Avaluar el coneixement d’Europa
  • Estudi de les conductes dels alumnes que afavoreixin la sostenibilitat
  • Workshop de Arts & Crafts  on es dona un segon ús al porexpan, brics, bosses, diaris, entre d’altres per crear  flors, collars, moneders.
  • Workshop sobre robòtica #Arduino
  • Visita de la Universitat de Lleida i del centre d’investigació d’edificis bioclimàtics.
  • Investigació sobre construcció d’edificis bioclimàtics
  •  Visita de les instal·lacions de gestió d’aigües freàtiques, processos energètics i el desenvolupament de les fotolineres de l’Ajuntament de l’Hospitalet.
  • Visita cultural de la ciutat de Barcelona.
  • Sopar amb les famílies del projecte
  • Representació teatral de l’obra de Shakespeare “The Tempest” amb material reutilitzat.

Aquest projecte multidisciplinar desenvolupa les competències personals i cíviques de l’alumnat, la competència digital, científica i tecnològica,  l’aprenentatge de llengües estrangeres, la iniciativa personal i la emprenedoria, protecció de l’entorn i la gestió de recursos.

Aquest projecte ha estat coordinat pel professor Marc Batlle amb la col·laboració de la Sílvia Barbé. Les companyes Meritxell Miret i la Marina Aguilera han desenvolupat tallers de visual i plàstica, la

#STEAM  #CTM #BIOTEC #artsandcrafts #handmade #agenda21 #sustainability #Erasmusplus

@SE Segrià  @sepiegob @scientix_eu