El divendres 26 de maig vam celebrar la festa de Graduació 2017 del nostre alumnat de batxillerat i cicles formatius, a la sala principal de la Llotja de Lleida. L’acte acadèmic es va iniciar amb l’himne Gaudeamus igitur, i la visualització del Vídeo del 25è aniversari i a continuació , el director va adreçar unes paraules a l’alumnat.

Vam poder gaudir de música en directe , amb tres peces musicals que va interpretar el quartet Lleidafònics i d’un poema de Màrius Torres, llegit per Glòria Francino, professora i coordinadora de batxillerat.

Com cada curs, vàrem atorgar els premis al millor treball de recerca de batxillerat i al millor alumnat de FP, amb la participació de l’AMPA. El premi del millor treball de recerca va ser per a Verònica Misut, i el de cicles formatius per al grup d’Estètica i bellesa. A continuació es va fer el lliurament de les orles a l’alumnat, i tot seguit, l’alumna Annette Eyong, de 2n de Laboratori, va cantar per als seus companys de graduació ” I Will Always Love You“, de Whitney Houston.

L’acte va continuar amb els parlaments dels alumnes de batxillerat i de cicles formatius,  axí com de l’alumnat de cicles formatius que van participar en l’estada als campaments saharaius de Tindouf, que es van adreçar a l’audiència per a explicar breument la seva experiència.

Per finalitzar,  vam poder gaudir del vídeo “Evolucionem cantant 1992-2017“, que van gravar alumnes i professors de la coral en celebració del 25è aniversari, i de la cantata “a capella” de l’himne del Torre Vicens, per part de la coral de l’institut.

En acabar l’acte acadèmic es va oferir un refrigeri.

Donem les gràcies a tothom que va fer possible l’èxit de l’acte i felicitem a l’alumnat que es gradua.

A continuació podeu veure algunes de les imatges de la jornada. Feu clic i les veureu ampliades.