Dijous 25 de maig de 2017, s’ha fallat el I Premi Literari de relat curt Mercè Veses, dotat amb 300 eurs per l’AMPA de l’Institut Torre Vicens.

El premi, dotat amb 300 euros, ha estat atorgat a l’obra: “Caterina no té veu” l’autora de la qual és Irene Solé, alumna de l’Institut Torre Vicens de Lleida de primer de Batxillerat

L’accèssit, dotat amb 150 euros, correspon al títol “Desventura bienaventurada” i oberta la plica, l’autor correspon a l’alumna: Ruth Sisó de primer de Batxillerat Científic- Tecnològic de l’Institut Torre Vicens de Lleida.

Us deixem el relat de l’acta de la reunió del jurat de la convocatòria del 1r Premi Literari Mercè Veses.

“Jurat : format pel Sr. Andreu Sobrevia, Director del centre, el Sr Josep Borrell, Director dels Serveis Territorials de Cultura, i la Sra. Montse Gené, professora de llengua castellana i coordinadora d’ESO.

Lloc: Institut Torre Vicens de Lleida, a les 17 hores del dia 22 de maig de 2017.

Obres presentades: 41.

De les deliberacions del jurat s’han seleccionat com a finalistes les següents obres:

• Marius Torres: la vida en un poema.
  • Diario de cunas sin nación
  • Un asunto de gravedad.
  • Desventura bienaventurada.