El Centre Cívic de Balàfia a Lleida ciutat es va convertir el passat 28 d’abril en una passarel·la de moda, al acollir la 8à desfilada de “Troballes” (entitat de la Cooperativa Roba Amiga) que ha comptat amb la col·laboració del Col·legi Episcopal, l’Escola de Models Magda Simó, amb els seus models; l’INS Torre Vicens, que s’ha ocupat de la perruqueria i maquillatge dels models; i l’IES Guindàvols, que ha costumitzat la roba de “Troballes”.

El Teatre de la Llotja de Lleida va acollir el diumenge 7 de maig l’estrena de l’òpera ‘Goyescas o los Majos enamorados’, l’obra més coneguda del compositor lleidatà Enric Granados, les alumnes i professores de la Familia Professional d’Imatge Personal de l’Ins Torre Vicens van col.laborar en els pentinats i maquillatges.

Durant els dies de la Festa Major de Lleida, el Centre Cívic del Secà  comptarà amb l’exposició d’ungles pintades per les alumnes de l’Ins Torre Vicens de la Familia Professional d’Imatge Personal.