El divendres 21 d’abril es van realitzar una sèrie d’activitats relacionades amb la celebració del dia de Sant Jordi:

1.- Alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de llatí i de batxillerat van fer uns punts de llibres encantadors amb màximes llatines, coordinats per la professora Teresa Farré

2.- Alumnes de 1r C amb la professora Mª Àngels Sans  van elaborar mots creuats i altres activitats culturals que ens van mostrar a tots als plafons del centre.

3.- Alumnes de Visual i Plàstica van decorar el centre amb punts de llibres amb enigmes, cartells, roses, coordinats per les professores Meritxell Miret i Anna Marqués

4.- Marató de Lectura al porxo de l’institut, amb la lectura adaptada del Llibre de les Bèsties de R.Llull.

5.- Venda de llibres dins el Projecte Implica`t, llibres solidaris per a Càritas – Lleida

6.- Les alumnes del PFI van elaborar unes roses que s’oferien amb la compra del llibre solidari.

7.- Participació dels alumnes de 3r d’ESO en la desfilada i en la festa dins el PEE amb l’Escola Torre Queralt al barri del Secà.

8.- Participació de les alumnes d’Estètica i Bellesa amb la seva professora Enedina Zambrana a la festa cultural del barri del Secà amb el “Taller de maquillatge ” per als petits a la tarda.