El  dijous 6 d’abril,  els alumnes de 1r de batxillerat i alguns alumnes de 4t d’ESO van assistir a les IV Jornades de Ciència, Tecnologia i Matemàtiques que es van realitzar a Andorra.
Un total de 33 alumnes acompanyats pels professors: Marta Artells, Sole Maresma, Andreu Sobrevia i Esther PintóEl próximo 6 de Abril, assistiran a  les IV Jornadas CTM que se desenvoluparan a la Universitat d’ Andorra

L’objectiu de la jornada consisteix  en presentar la ciència, la tecnologia i, també, les matemàtiques de forma atractiva i motivadora a l’alumnat dels centres participants, mitjançant diferents formats com visites, tallers, conferències i altres activitats, però totes elles presentades de forma lúdica i interactiva.

Es realitzarà un streaming en directe per seguir alguns dels tallers:   www.facebook.com/colegiodelpirineo  // www.facebook.com/UniversitatdAndorra