JORNADA DE PORTES OBERTES DE BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS:

DIJOUS 26 D’ABRIL, a les 18,30 h

Veniu a visitar el centre: podreu conèixer les instal.lacions i el nostre Projecte Educatiu per batxillerat i formació professional.

Si mentrestant en voleu saber cinc cèntims, mireu els espais de Projectes i Equipaments del nostre web, i els apartats dedicats als estudis de batxillerat i als estudis de cicles formatius

L’HORARI DE LA JORNADA

18,30 h: rebuda de les famílies i presentació del Projecte Educatiu.

A continuació, visita guiada a les instal.lacions i tallers.

Podeu veure tota la informació de la preinscripció a l’apartat de  secretaria.

;

18,30 h: presentació del Projectes educatius per a batxillerat i per a cicles formatius

Podreu conèixer les principals característiques del nostre centre i us presentarem el nostre Projecte educatiu, basat en l’atenció individual, el tractament del plurilingüisme, la mobilitat internacional, Acció tutorial,…les pràctiques en empreses, FP DUAL i serveis diversos per a la FP.

Exposició del 25è aniversari

Podreu veure algunes de les imatges del nostre 25è aniversari en els passadissos.

Laboratoris de Ciències i Taller de Tecnologia per a batxillerat

En aquests moments s’hi desenvolupen les activitats de l’Univers Biotec, de Ciències i Tecnologia. El professorat us explicarà les activitats que s’hi desenvolupen.

Aules i equipaments d'informàtica

Tenim 4 aules d’informàtica per a l’alumnat, a més d’un carro d’ordinadors portàtils per a Documentació sanitària.

W

Aules-taller de cicles formatius

Durant la visita a les instal.lacions podreu veure els diferents tallers, segons els vostres interessos: Tallers de perruqueria i estètica, aules-laboratoris de sanitat, Taller d’Obres d’interior, aules d’informàtica amb profgramari especialitzat per a cicles formatius,..

Els espais exteriors i pistes esportives

L’alumnat de batxillerat fa les activitats docents d’educació física en el nostre gimnàs i les pistes esportives. El millor és veure’ls.

Els projectes de mobilitat

Coneixereu les propostes de mobilitat dedicades a l’alumnat de batxillerat i cicles formatius, com el viatge d’immersió en llengua anglesa, i els programes Erasmus de pràctiques en centres de treball en altres països de la unió europea per a cicles formatius.

Biblioteca

La biblioteca és un espai de treball i estudi obert durant tot el dia, en el que tambe es fan activitats per a batxillerat.