JORNADA DE PORTES OBERTES D’ESO

DISSABTE 3 DE MARÇ de 2018

Veniu a visitar el centre: podreu conèixer les instal.lacions i el nostre Projecte Educatiu per ESO

Si mentrestant en voleu saber cinc cèntims, mireu els espais de Projectes i Equipaments del nostre web, i els apartats dedicats als estudis d’ESO

ACTIVITATS DE LA  JORNADA

Rebuda de les famílies i presentació del Projecte Educatiu.

A continuació, visita guiada a les instal.lacions i tallers

JORNADA DE PORTES OBERTES DE BATXILLERAT I FORMACIÓ PROFESSIONAL

DIJOUS, 26 D’ABRIL DE 2018, A LES 19 H.

Veniu a visitar el centre: podreu conèixer les instal.lacions i el nostre Projecte Educatiu per batxillerat i formació professional, i participar en alguna de les activitats dels nostres “Tastets de FP”.

Trobareu més informació a Projectes i Equipaments del nostre web, i els apartats dedicats als estudis de batxillerat i als estudis de cicles formatius

;

Projectes educatius per a eso, batxillerat i cicles formatius

Podreu conèixer les principals característiques del nostre centre i us presentarem el nostre Projecte educatiu, basat en l’atenció individual, el tractament del plurilingüisme, amb el nostre projecte All you need és CLIL per a ESO; la mobilitat internacional, Acció tutorial,…, I per a cicles formatius, també les pràctiques en empreses, FP DUAL i serveis diversos per a la FP.

Laboratoris i Tallers d'ESO i batxillerat

El centre disposa de 4 laboratoris i aules taller per a ESO i Batxillerat, En aquests moments s’hi desenvolupen les activitats de l’Univers Biotec, de Ciències i Tecnologia. El professorat us explicarà les activitats que s’hi desenvolupen.

Aules i equipaments d'informàtica

Tenim 4 aules d’informàtica per a l’alumnat, a més de diversos carros d’ordinadors portàtils, que es porten a l’aula quan es necessiten.

W

Aules-taller de cicles formatius

Durant la visita a les instal.lacions podreu veure els diferents tallers, segons els vostres interessos: Tallers de perruqueria i estètica, aules-laboratoris de sanitat, Taller d’Obres d’interior, aules d’informàtica amb profgramari especialitzat per a cicles formatius,..

Els espais exteriors i pistes esportives

L’alumnat d’ESO i batxillerat fa les activitats docents d’educació física en el nostre gimnàs i les pistes esportives. El millor és veure’ls.

Els projectes de mobilitat

Coneixereu les propostes de mobilitat dedicades a l’alumnat d’ESO, de batxillerat i cicles formatius, com el viatge d’immersió en llengua anglesa, i els programes Erasmus de pràctiques en centres de treball en altres països de la unió europea per a cicles formatius.

Biblioteca

La biblioteca és un espai de treball i estudi obert durant tot el dia, en el que tambe es fan activitats per a ESO i batxillerat relacionades amb les llengües.