Cerimònia d’Orles de L’institut al teatre de La Llotja, 256 alumnes de la família Sanitària, d’imatge Personal i d’Edificació i Obra Civil de Formació Professional i alumnat de 2n de Batxillerat van rebre els diplomes de graduació en una cerimònia plena d’emocions.

Paraules dels recents graduats i graduades:

“Aprofitem aquest moment per donar gràcies a aquells que ens heu donat un suport incondicional ,tant necessari en alguns moments. Pels ànims, quan tot ho donàvem per perdut. Per confiar més en nosaltres que nosaltres mateixos. Per saber guiar-nos en la millor direcció I sobretot, per recordar-nos que la paraula RENDIR-SE no existeix.
Professorat, tutors i tutores, amics i amigues, companys i també a la nostra família… Gràcies”

“Companys i companyes del Torre Vicens, aquesta serà sempre la nostra casa, on podrem trobar consell i aixopluc… avui tanquem una porta per a obrir-ne una altra…el principi d’un nou i llarg camí: LA VIDA ENS ESPERA!”