Divendres dia 26 d’octubre es va presentar a l’alumnat de 1r i 3r d’ESO el Programa TEI per a la millora de la convivència i el clima de centre.

Els alumnes  van visionar un video explicatiu fet per alumnes de l’institut, posteriorment van cantar tots junts la cançó .”Se buscan valientes”

“Se buscan valientes que expresen lo que sienten // Se buscan valientes que apoyen y defiendan al débil // Tu eres importante, tu sabes lo que pasa no mires a otro lado”

Finalment, es van fer les parelles TEI.

Posteriroment cada GRUP TEI va realitzar una sèrie d’activitats  a l’aula acompanyats pels  professors tutors TEI.

El Programa TEI (Tutoria Entre Iguals) és  una estratègia preventiva de participació e intervenció en la convivència del centre educatiu.
 Està dissenyat i aplicat com mesura preventiva contra la violència i l’assetjament escolar.
 Té caràcter institucional, implica a tota la comunitat educativa.
 Els alumnes de tercer curs de secundària tutoritzen als de primer.