Rut Sisó, alumna del nostre centre que ha estat guardonada amb el Premi Extraordinari de Batxillerat que s’atorga a 44 alumnes de tot Catalunya

Per al nostre centre  és un privilegi tenir alumnes que es poden presentar a aquests Premis, ja que es tracta d’un reconeixement de la qualitat en els ensenyaments que impartim. Aquest guardó proporciona els avantatges següents:

• El reconeixement explícit en el seu expedient acadèmic.
  • L’exempció de les taxes universitàries per al primer curs (d’acord amb el decret que cada any fixa els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya).
  • Un curs ordinari (de setembre a juny) gratuït en una escola oficial d’idiomes de Catalunya.
  • L’estada en un centre de recerca o institució relacionada amb el camp d’interès de l’alumne/a.
  • La possibilitat de participar en els Premis Nacionals de Batxillerat.

Moltes felicitats Rut.