Octubre 2018: Iniciem la tercera mobilitat, Transnational meeting a Luneburg dins el projecte Erasmus+ Challenges of 21st century: Globalization and Sustainability #GLOSU21

Us facilitem un seguit de fotografies del primer dia a Lüneburg.
L’institut Gymnasium Lüneburger Heide d’Alemanya dona la benvinguda a la reunió Transnacional als institut Torre Vicens, Agrupamento Vertical de Escolas da Sé in Lamego de Portugal i Ogres 1 Letònia  en el marc del projecte Erasmus + : Challenges of 21st century: globalisation and sustainability #GLOSU21
Els alumnes de l’institut analitzen la importància de fer un ús eficient de recursos i minimitzar els residus, especialment dels plàstics. Es realitzen diferents pràctiques experimentals on s’analitzen els plàstics com a subproductes i es busquen i fabriquen materials substitutius.
Es realitza treball col·laboratiu entre els estudiants dels diferents països utilitzant la llengua anglesa per comunicar-se i desenvolupar productes educatius.
També han gaudit d’una visita a Hamburg, tot dins del projecte Erasmus+ #Glosu21 amb els nostres companys/es d’Alemanya, Portugal i Letònia.