La societat actual es presenta com la intenció d’evitar esforços, donant pas a la comoditat, a mantenir un estil de vida sedentari i passiu on l’alimentació representa poc més de 5 minuts al microones. Un canvi d’estil de vida  pot significar una millora en la qualitat  de les famílies.
Dimarts dia 16 d’octubre s’ha presentat a l’Institut torre Vicens el Programa Nereu que treballa per educar la població en hàbits saludables com una correcta alimentació, l’ esport… canvis d’hàbits en nens i nenes amb obesitat.

La coordinadora del programa és  la Maila Martínez.
El programa s’ha presentat als nens i nenes i a les seves famílies, TV Lleida ha filmat la presentació.
Han col.laborat en aquesta presentació 3 alumnes del CFGS de dietètica i nutrició del Torre Vicens i 2 alumnes de la UdL.
Tots 5 fan pràctiques al projecte Nereu com Nutricionistes

dav