Durant aquest mes d’octubre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO estan participant en uns tallers de dues sessions sobre Pensament computacional i programació, impartits per l’empresa Codelearn, en el marc del projecte UniverSTEAM, posat en marxa aquest curs a l’institut. El pensament computacional és una habilitat transversal, com llegir o escriure, que serveix en qualsevol ocupació.

El món actual presenta reptes molt importants per als nostres joves i es la nostra responsabilitat de dotar-los dels coneixements i habilitats claus per a que puguin tenir èxit en un present i futur cada vegada més competitiu, per això un dels objectius del Projecte “UniversSTEAM” és mostrar diferents tecnologies favorables com són el pensament computacional,  la programació i la robòtica, la impressió 3D i la realitat augmentada i virtual als alumnes de l’ESO.

bdr

bty