El divendres dia 14 es va iniciar el curs escolar pels alumnes que durant el curs 2018-19 cursaran estudis de Formació Professional en el nostre centre educatiu.

A les 9:30 la Directora, la cap d’estudis de FP , la cap de relacions escola-empresa i les coordinadores d’acció Tutorial juntament amb tots els  tutors van donar la benvinguda a l‘alumnat dels CFGM, posteriorment els alumnes van anar amb els seus tutors/es a les aules corresponents on van rebre informació més detallada.

A les 11:00 la Directora, la cap d’estudis de FP , la cap de relacions escola-empresa i les coordinadores d’acció Tutorial juntament amb tots els tutors van donar la benvinguda a l’alumnat dels CFGS, posteriorment els alumnes van anar amb els seus tutors/es a les aules corresponents on van rebre informació més detallada.

Us deixem aquí la presentació:  Iinici curs FP 18-19