Els alumnes de 3r ESO-D proposen “Donar el Temps” a la gent gran que ens envolta per tal d’atansar generacions i fomentar l’empatia vers els nostres avis tot realitzant una interacció entre l’etapa adolescent i la vellesa: “Connectant generacions” Han comptat amb la col·laboració del Centre Residencial Sanitas.

Els alumnes han fet entrevistes als avis sobre la seva infantesa, la seva adolescència i joventut, a la vegada ells han explicat quines diferències han trobat amb les seves vides.En acabar les entrevistes els alumnes han donat com a obsequi, una rosa feta a mà i  un punt de llibre  a la persona que han entrevistat. Finalment han compartit  un espai entre tots mitjançant un petit refrigeri.

Els alumnes han potenciat les relacions entre alumnes d’ESO de l’institut i la gen gran que es troba en un centre residencial del barri. Han realitzat  un treball per desvetllar un sentiment d’empatia vers els nostres grans que afavoreixi la millora de la competència social i ciutadana en l’alumnat i en definitiva han establert vincles afectius entre l’etapa adolescent i l’etapa de la vellesa