El 15 de maig del 2018, s’ha realitzat la jornada preparatòria per a l’alumnat de l’institut TorreVicens que realitzarà pràctiques laborals en diferents països d’Europa finançades amb beques Erasmus+, en la qual també han assistit algunes famílies.
S’ha fet entrega una certificació acreditativa a tots l’alumnat.
Aquest any, un total de 20 estudiants de cicles formatius, gaudiran d’aquesta experiència personal i professional.
Participaran els següents alumnes i estudis:
Cinc estudiants d’estètica i perruqueria i un de farmàcia de CFGM realitzaran una estada d’un mes a Pau (França).
Tres estudiantes de Cures Auxiliars d’infermeria i una d’emergències sanitàries  de CFGM, tres estudiants de laboratori biomèdic, una d’imatge per al diagnòstic, una d’higiene bucodental i una de projectes d’edificació realitzaran una estada de dos mesos a Osnabrück (Alemanya).
Quatre estudiants de farmàcia una estada d’un mes a Trapani (Itàlia).

Cada vegada més alumnes i més estudis participen en mobilitats internacionals.