El dia 10 de maig va tenir lloc a la UdL el MERCAT DE TECNOLOGIA  és la més gran exposició de treballs tecnològics d’alumnat de secundària, i aquest any és la quinzena edició.

El MercaTec és:

• És una exposició de treballs i projectes de Tecnologia i Ciència aplicada realitzats i presentats per alumnat d’ESO i Batxillerat de diversos centres educatius de la demarcació de Lleida.
  • Ofereix a l’alumnat la possibilitat de mostrar les seves creacions tecnològiques als seus companys i companyes i a tothom que vulgui veure-ho.
  • És una magnífica oportunitat per conèixer la UdL i l’ambient universitari que es respira al Campus de Cappont.

L’alumnat de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat del nostre centre va participar com a expositors de treballs realitzats i com a visitants de l’exposició general gaudint de la ajornada, dels tallers i de les creacions tecnològiques que es van presentar.