El dimarts dia 6 de març i el dimecres dia 7 de març vam rebre la visita dels alumnes de 6è de les escoles de primària adscrites al nostre institut. L’alumnat i el seu professorat  van ser rebuts per la Cap d’estudis del centre, Chus Castro i per la Coordinadora d”ESO, Silvia Barbé.

Van acompanyar en la visita al centre els alumnes de 2n d’ESO, futurs tutors TEI de l’alumnat que iniciarà les classes al setembre.

L’alumnat va realitzar diversos tallers dins l’univers biotec: matemàgia i d’altres, de la mà del professorat del departament de tecnologia i del departament de ciències. I activitats esportives preparades per la professora Ascen Ibañez acompanyada per alumnes de 3r d’ESO.

A l’hora de l’esbarjo van compartir espai amb l’alumnat del nostre centre mentre degustaven un esmorzar de coca amb xocolata.