Alumnes europeus de diferents països es preparen per representar l’obra de #Shakespeare #theTempest

Per representar l’obra amb comptat amb l’ajuda dels professors de teatre @ares pique i @jordivillacampalleida de @auladeteatre
A més, els alumnes de 1r d’estètica de l’institut han maquillat als protagonistes amb l’assessorament de la Núria Ribes.
Aquesta obra pretén treballar les competències personals i socials de l’alumnat.
A partir de l’argument del colonialisme, l’obra permet analitzar com la globalització afecta a la realitat dels ciudans de a la Unió Europa i en la integració dels nou vinguts en els països.
A més, per representar l’obra es reutiliza material com briks, bosses de plàstic, ampolles, entre d’altres per crear l’escenari i la vestimenta.
Aquesta activitat està enmarcada dins del projecte KA219 Erasmus + Challenges of 21st century: Globalization and Sustainability #GLOSU21 #Erasmusplus