Aquest curs, l’INS Torre Vicens celebra el Dia internacional de la dona i la nena a la Ciència amb tot un conjunt d’activitats. Entre elles cal assenyalar l’exposició de “Dones de Ciències” que han elaborat alguns alumnes. L’exposició consisteix en 10 pòsters de diferents dones que han destacat en el camp de la ciència, l’enginyeria i/o les matemàtiques. A més, cada pòster inclou una reflexió al voltant del títol de l’exposició. A l’esmentada exposició també es planteja un repte que consisteix en descobrir quina científica hi ha amagada al darrera de les 10 pistes.

La resta d’alumnes del centre, com podeu veure a continuació, visiten l’exposició tot gaudint primer de l’exposició d’un/una científica important que realitza un dels alumnes que ha elaborat l’exposició.