Set estudiants de primer i tercer d’ESO de l’institut Torre Vicens de Lleida que tenen un major talent dediquen hores de la jornada escolar a dissenyar projectes que beneficiïn el centre. El curs passat van crear l’aula on aquest any treballen i ara n’impulsen d’altres, com un model perquè l’institut sigui més sostenible i gasti menys energia

Àngel, Flavius, Jan, Victoria, Pol, Alis i Xavier són alumnes amb altes capacitats de l’institut Torre Vicens de Lleida ciutat, quatre de tercer i tres de primer d’ESO, que dissenyen projectes en benefici del centre a partir de la seua intel·ligència, la seua curiositat i les seues ganes de treballar. La idea va sorgir perquè l’institut va plantejar potenciar l’atenció específica a la diversitat dels seus alumnes, no només als que tenen un nivell acadèmic més baix, sinó també als que el tenen més alt.

Notícia apareguda al diari “Segre” dijous 14 de desembre de 2017