Dos alumnes de 3r d’ESO i els professors Marc Batlle i Silvia Barbé han viatjat a OGRES, LATVIA  del 6 al 10 OCTUBRE 2017 per iniciar el camí del projecte:Challenges of 21st century:  Globalization and Sustainability
L’institut TorreVicens ha estat seleccionat per participar en un projecte Europeu Erasmus + amb altres tres centres Europeus: Gymnasium Lüneburger Heide. Melbeck (Germany),Ogres 1. vidusskola Ogre (Latvia),Agrupamento Verticalde Escolas da Sé. Quinta da Cerca Lamego, (Portugal). El projecte dura  dos cursos: 2017/18 i 2018/19.

Aquest projecte es desenvoluparà en la seva totalitat en llengua anglesa on es treballaran aspectes de la globalització i sostenibilitat com a reptes per la societat del segle XXI. Es pretén que participi alumnat de 3r amb la continuació d’estudis a 4t ESO. És un recurs per permetre als nostres alumnes continuar i donar sentit a un aprenentatge realitzat a les aules proporcionant-los la adquisició de noves estratègies i continguts d’aprenentatge , aportant a més el desenvolupament d’un esperit crític i innovador. .

La participació del nostre institut en aquesta experiència ens permetrà dissenyar noves estratègies d’aprenentatge basades en l’experimentació de noves situacions i coneixements.. Els objectius i continguts del nostre projecte , estan en línia amb el Projecte Educatiu del Centre i amb la Programació de tercer i quart d’ESO referida a les assignatures de : Educació Visual i Plàstica , Ciències Socials ,Tecnologia, Ciències Naturals i Anglès.