GLOBALleida en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya ha atorgat els Premis E2 Escola d’Emprenedors 2017 en un acte celebrat dijous dia 2 de novembre, aquests premis s’emmarquen dins el programa “Catalunya, Escola d’Emprenedors” de la Generalitat de Catalunya.

L’objectiu és incentivar la presentació d’idees i pràctiques emprenedores que ajudin a fomentar l’emprenedoria entre l’alumnat que cursa estudis d’educació infantil i primària, ESO, batxillerat i graus mitjans o superiors de formació professional a les Terres de Lleida.

Felicitem a la nostra alumna:Aránzazu Capel Montesinos de 2n GS Estètica que amb el seu treball :Estética i Bienestar. Punto Salud, ha obtingut un accèssit en aquesta edició. felicitem també al professors Xesco Guillem i Crespo pel seu assessorament.